Feb 7, 2013

He own my heart :D

Aku pun taktahu kenapa minat gegegegegeegegegegila dekat Mario ni, sejak duatahun lepas lah kot, akibat tengok cerita  "A Crazy Little Thing Called Love" Muka dia. Goshhh susah nak jelaskann, handsomeee gilaaa :O 
dalam phone mak aku ada hampir seribu gmbar dia ni, setiap hari aku dok tweet pasal dia ja. Sembang dengan kengkawan, boyfriend, family semua pasal dia ni ja. OMBuddha, obses gila aku dengan dia nii :O Sampai ramai yang dok ngata kat aku, hahaha, serupa over gila dah aku niii. Semua movie yang aku tengok wajib ada dia, kalau tada, aku tak tengok. Hahaha, kesakaian terserlah. -..-


Yelaaa dia bukan kenal aku pun, tapi takpela, syok sendiri pun takpa, at least kita bagi sokongan dekat dia, hahahaha. Second tengok cerita dia, tajuk apa ntah, macam macam cerita dia aku tengok, yang aku dapat ingat sekarang "My True Friend" "Friendship" "Rak Sud Teen" and banyak lagi tak ingat, aku suka cerita My True Friend, dia walaupun tak senyum tapi tetap nampak handsome. Woahhh, semangat gila tulis pasal diaaa :O Hahahaha. 


Dia banyak gila peminat, haishhhhh. Dari Indon, kebanyakan dari luar negara. Dia baru break dengan gf dia kann? Hahahaha, gembira gilaaaa :o errrr gilaaa, dia tak kenal aku punnn, aku just peminat dia ja, nak simpan angan2 besar nanti nak jadi pelakon kat Thailand then nak berlakon dengan dia! yang tuuuu wajibbbbb!!! Tapi bahasa siam pun bukannya pandai sangat, sedihh shiallllll. Nak tulis bahasa siam eja bahasa siam lagi lah teruk, tak reti apa langsung, sp tada tempat belajar bahasa thai, shoooo shadddddddd ;(



Kat Malaysia tada ke orang yang muka macam dia ni? Sebijik tada ke? :( Ada orang kata dia tak handsome punnn? Buta ke apa? lain lah kalau korang tuh laki, tengok dia macam biasa ja, bagi aku, dia ni luar biasa, sebelum ni aku minat dekat artis lain takla sampai gila gila macam ni, hahahahaha.


Aku jealous kalau ada orang lain minat dekat dia :( seriously jealous gilaaaaaaa :O kalau dia ni nak kawin mesti aku sia jai gila gila gila gilaaaaaaaaaa :O dahla tahun ni umur 24tahun dah, birthday 4December sama dengan ayah akuu. Hewhewhewhew. Dia ni kalau kahwin kena minta restu daripada aku dulu, kalau tak, hahahahahaha okay tak lawak -..-


Saa cakap dia nak pergi Krabi time CNY ni, suruh saa beli poeter mario banyak banyak, nak lekat dalam bilik banyak banyak, muahahahahahahahahaha. wadee suka kata aku "Baa bau lor" -..- hahaha sapa yang tak gila kalau handsome macam niiiii :O 

























Okayy post sampai sini dahla gmbar dia, satg orang curi, hahahaha. byeeeeee. xoxo ilysm Mariooooo :DDDDD

2 comments:

  1. Hai Syadaaaaaa :D
    Eh, ada budak dekat fb akak duk post pasal pelakon thailand jugak. Tapi tak kenal pun kehkeh.

    ReplyDelete
  2. Oh hiiiiiii :D LIke seriously? Siapaaaa? OMG hahahahaha mario jugak ke? Hahahahaha Takpela, dia pelakon, memang semua adores dia pun :) Haha lagipun mario bukan hak shada. Haha dia pelakon, mana dia kenal shada xD Thanks sebab bagitahu :D

    ReplyDelete